مایکروسافت کپی غیرقانونی ویندوز ۷ را غیرممکن میکند
شرکت مایکروسافت برای مقابله با اجرای کپی های غیرقانونی ویندوز ۷ از فناوری جدیدی در این سیستم عامل استفاده خواهد کرد که نام Windows Activation Technologies را برای آن برگزیده است.
به گزارش فارس به نقل از سایت CRN، این فناوری در واقع نسخه پیشرفته تری از فناوری ضدسرقت Windows Genuine Advantage محسوب می شود که برای جلوگیری از نصب کپی های غیرقانونی از ویندوز XP طراحی شده بود. بنا بر اعلام مسئولان مایکروسافت نمونه اولیه این فناوری در Service Pack 1 ویندوز ویستا گنجانده شده بود.
بررسی ها حاکیست حدود یک سوم از کپی های ویندوز در نقاط مختلف جهان غیرقانونی هستند و مایکروسافت قصد دارد از این طریق حقوق مالکیت معنوی تولیدات خود را حفظ کند.

این که چرا مایکروسافت تا به حال این کار را نکرده، همیشه واسم جای سؤال بوده، قطعا این کار برای مایکروسافت غیر ممکن نبوده است.
راستی علی آقا ظاهر نو سایتت هم مبارک، در ضمن به ما قول داده بودی فید کاملت را بذاری، منتظریم
یکی از علت هایی که این کار رو نمی کنه این هست که خودش میدونه شاید خیلی ها که توان خرید نسخه اورجینال رو ندارند به سراغ لینوکس بروند
غیر ممکن، غیر ممکنه!
مطمئن باشید در ساعات اولیه انتشار نسخهی اصلی ویندوز ۷ و حتی شاید قبل از آن ساعات… هکرهای چینی هر غیر ممکنی را ممکن خواهند ساخت..
یا دتون نره هکر های روسی مهلت نمی دند هرچند مایکروسافت می توانید کاری کند که اصلا و به هیچ وجه نشود ولی این کار را نمی کند البته یادمون به هکر های قدرت مند ایران باشه که رتبه ای بالا تر از روسیه و چین داره و در رده اوله اما اشکالشون اینه که گروهی کار نمی کنند.و مایکروسافت قفلی می گذارد که اگر شکسته شد تنها بعضی از قابلیت ها ی ان از کار بیفته
مایکروسافت دوست اسرائیله و اصلا مشکلی با ویندوزهای قفل شکسته ایران نداره.
ویندوز هم بصورت کاملا نامحسوس داره اطلاعات میدزده. اینو همه حرفه ای ها قبول دارند.
چرا لینوکس رو تجربه نمیکنید دوستان؟ مگه ویندوز براتون چیکار میکنه براتون که با لینوکس نمیشه؟
با سلام
ه کاملا صحت داره خیلی از باگ ها رو خودش عمدا می زاره تا جا برای جاسوسی باشه
یه
به نظر من باید هر چه زود تر به سمت open source حرکت کرد .
اینکه گفته می شه ویندوز اطلاعات رو می
اگه همه به سمت نرم افزار های متن باز مثل لینوکس حرکت کنن کمکم نرم افزار ها و بازی ها ی تحت لینوکس زیاد می شه و امثال مایکروسافت مجبور می شن source نرم افزار هاشون رو منتشر کنن
اگه تاریخچه شکل گیری سیستم عامل داس رو بخونین که پابه تمام نرم افزار های مایکروسافت محسوب می شه می فهمید که همش
اینبار هم هک خواهد شد
من خودم چند تا از ورژناشو کرک کردم
ه کاملا صحت داره خیلی از باگ ها رو خودش عمدا می زاره تا جا برای جاسوسی باشه کاملا درسته. در ویندوز ۷ کاملا معلومه کرنل ۳۲ ویندوز ۷ یه باگ بسیار بدی توش وجود داره که وقتی نرم افزار SQL Server مایکروسافت تمامی ورژناش و mysql نصب کنید کاملا یه هکر مجرب میتونه به تمامی اطلاعات دسترسی پیدا کنه من به مایکروسافت میل دادم ولی اونها برای ترمیم این باگ هیچ کاری نکردند کسانی که ویندوز ۷ رو سیستمشون نصبه از Build 7000 تا ۷۱۰۰ تمامی ورژناشون این باگ وجود داره . اونایی که از ویندوز ۷ استفاده می کنن حداقل از نصب برنامه های Database مانند sql یا exchange server خودداری کنند
Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.8.32.0.CRACKED
Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.8.32.1.CRACKED
Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.9.9.0.CRACKED
Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.9.9.1.CRACKED
Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.9.9.1.CRACKED V2
Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.9.40.0.CRACKED V2
Office.2003-2007.Genuine.Advantage.1.6.29.0.CRACKED
Microsoft.Office.Genuine.Advantage.Validation.(OGA).1.6.29.1 CRACKED
Microsoft.Office.Genuine.Advantage.Validation.(OGA).1.7.105.35 CRACKED
Office.Genuine.Advantage.Validation.1.7.111.0.Cracked
مایکروسافت نمیتونه با این کار مقابله کنه و اینکه گفته می شه ویندوز اطلاعات رو می
Enjoy!!
Wocarson and Mr.Whistler
متاسفانه هم عنوان خبر گمراه کننده هست و هم نظرات دوستان غیر کارشناسی،خبرای این خبرگزاری هم مثل همیشه غیر دقیق
ی اطلاعات و اینا متهم نکنید اینا حرفای عوام پسندانه هست.
عنوان خبر در اصل این بوده که ماکروسافت از همون تکنیک بکار رفته در Vista که WAT باشه توی Windows 7 هم با تغییراتی استفاده می کنه که این تکنیک بصورت آپدیت KB940510 برای VISTA SP1 در نظر گرفته شد و مدتی پیش هم در آپدیت اتوماتیک ظاهر شد.
مزیتش نسبت به WGA که توی XPبود اینه که مرتب با پیغام های خودش و لزوم اتصال به اینترنت مزاحم کاربرای قانونی نمیشه و روی اعصاب نمیره.
نکته ی مهم هم اینکه به هیچ وجه قرار نیست جلوی دسترسی به ویندوز رو بگیره و فقط تصویر Desktop رو سیاه میکنه و اخطار میده که بهتره از نسخه ی قانونی استفاده کنید
از لحاظ برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار هیچ پروسه ای رو نمیشه برای قفل کردن کپی ویندوز بکار برد که نشه بعد از مدتی قفلش رو باز کرد،دلیلش هم انواع قفل های امنیتی هست که شرکتهای بزرگ مثل SONY و ناشران بازی میلیونها دلار برای برای حفاظت نرم افزارها و کنسولهاشون هزینه کردن ولی بعد از مدتی توسط هکرها هک شده پس ماکروسافت رو با دلیلای عجیب و غریب و
دوستانی هم که استیل OS های Open Source رو میگیرن توجه داشته باشن که نرم افزارهای تحت ویندوز از لحاظ تنوع و تعداد به هیچ وجه با Linux قابل قیاس نیست،در ضمن Gamer ها هم میدونن که هیچ بازی معتبری برای Linux تولید نمیشه!
البته این نکته رو هم اضافه کنم که اصولا برنامه های Database نسخه ی Server رو فقط میشه روی ویندوزهای سروری مثل Windows 2000/2003 Server نصب کرد و نه روی نسخه های Client OS مثل Windows Vista/Windows 7
و در ضمن اون مشکل باگ بسیار بد رو هم جایی ندیدم گزارش بدن مگر اینکه فقط شما پیدا کرده باشیش.
من با نظر شما موافقم،من که با اینترنت دایل آپ کانکت بشم،و transfer rateمن هم معلوم هست،حالا ویندوز کی و کجا داره سرقت اطلاعات می کنه که از سرعت اینترنت من کاسته نمیشه؟
رو ویندوزای کلاینت میشه نصب کرد وبه صورت مجازی سرور رو سیستم نصب میشه
راجب باگ TS05I مایکروسافت هنوز از این باگ مطمئن نیست باید مطمئن باشه تا فیکسی واسش درست کنه ولی تونستم به راحتی به اطلاعات SQL دسترسی پیدا کنم
دوستانی که انقدر بر مبنای اپن سورس شعار می دن اگه می شه چند تا سیستم مکانیزه پیاده سازی شده در محیط لینوکس در کشور نام ببرند . بیش از ۹۰ درصد توسعه لینوکس بر عهده کشور ها و مراکز علمی قاره اروپا بوده و حتی در همون کشور ها هیج OEM نیست که linux رو پیش فرض رو سیستم هاش ارائه بده . حتی شرکت fujitsu siemens که بزرگترین کارخانه تولید رایانه در EMEA هم هست بعد از چند سال که لینوکس رو روی بعضی مدل های سرور و لپ تاپش عرضه می کرد بعد از شروع سال ۲۰۰۸ این کار رو متوقف کرد و الان فقط سرورهای windows based (IBM Industry Standard و SPARC Based می فروشه . پس می بینید که حتی در اروپا هم که لینوکس متولد شده دارای یه پشتیبان درست و حسابی نیست حالا چه برسه به آسیا اونم تو خاور میانه .
به اون دوستمون هم که نظر داده بودند در رابطه با دوستی مایکروسافت با اسرائیل و
ی اطلاعات بوسیله ویندوز توصیه می کنم بجای استفاده از PC می تونن از چرتکه استفاده کنن که هم پولشون تو جیب اسرائیل نره و هم اطلاعاتشون
یده نشه و دست غربی ها نیفته!
احسنت
اگه منظورتون از پشتیبان اینه که حتما باید یه شرکتی لپتاپشو با لینوکس بده،آره…زیاد نیستن.البته dell از ubi پشتیبانی میکنه
ولی IBM و سان مایکروسیستمز فکر نکنم کم چیزی باشن.
—————–
دوستانی که انقدر بر مبنای اپن سورس شعار می دن اگه می شه چند تا سیستم مکانیزه پیاده سازی شده در محیط لینوکس در کشور نام ببرند .
—————–
در کشور؟…کشورمون از نظر انفورماتیک خیلی چیز گولاخیه که مثالش میزنید؟اگه یه مشت پپه که وقتی روی یه سیستم لینوکس میبینن میگن:«اِاِاِ…چه باحال!ویندوزش لینوکسه»(بد برداشت نشهها…منظورم به شخص خاصی نیست.به هر حال هستن همچین آدمایی و پروژه هم زیر دستشونه!) از لینوکس برای «پیادهسازی سیستمهای مکانیزه» استفاده نکردن یعنی ضعف لینوکسه؟
روی صحبتم با اوناییه که یه بار رو سیستمشون لینوکس نصب کردن و وقتی دیدن که مودمشون نصب نشده نتیجه گرفتن که اپنسورس خیلی بده و انحصار فوقالعاده خوبه(اینو دارم کلی میگم آقا فرشاد …دنبال یه فرصتی بودم که این افرادو خطاب کنم)یادتون باشه کسایی هستن که با لینوکس هیچ مشکلی ندارن و ازش فوقالعاده لذت میبرن.
تازه ویروس هم نمیگیره سیستمشون!
کامنت ها از خبر مفید تر و جالب تر بود…
ولی نظر من اینه که اگه ما کپی رایت رو تا چند سال دیگه بخوایم اجرا کنیم کمی مشکل دار میشیم! چون در آمد آنچنانی ندارن ملت که بخوان برن هر چی خواستن پول بدن… تو همین ویندوزش هم می مونن باور کنید!.
پس بهتره که جفتش رو کنار هم داشته باشیم!. بهتر نیست؟!:دی
حالا چرا دروغ بگم… تو لینوکس یه کاربر عادی هستم ولی خب…
این کار رو برای جلوگیری از کپی های کوچک و کم تعداد در اروپا و آمریکا انجام میده.منظورش کپی های عمده در آسیا نیست.شما به بزرگی خودتون ببخشید
تنها یک نظر خوب و کارشناسی دیدم!
مابقی همه …
آه از بیسوادی ما ایرانی ها
یعنی چی اطلاعات میدزده ؟
ممنون از فرشاد
منم به این قضیهی
ی اطلاعات شک دارم و فکر نمیکنم همچین چیزی واقعیت داشته باشه…جو دادن الکیه!
اگه کوچک ترین موردی تو این مورد در ویندوز مشاهده بشه تمامی شرکت ها و کاربران از مایکروسافت شکایت می کنن. در نرم افزارهای مختلف هم شما می بینید که اگر اون نرم افزار بخواد اطلاعاتی رو از کامپیوتر شما برای خودش جمع آوری کنه از شما صد تا سوال می کنه و شما رو کاملا متقاعد می کنه و تا شما این مساله رو تایید نکنید اصلا این کار رو نمی کنه.
خیلی ها هستن که دوست دارن مایکروسافت دست از پا خطا کنه تا بر علیه اون شکایت کنن. اگر ویندوز کوچک ترین اطلاعاتی رو از کامپیوتر شما بدون سوال از شما به اینترنت انقال بده مطمین باشید تا حالا گندش در اومده بود.
لطفا حرف ها خنده دار نزنید.
رفیق من خودمم اوپن سورسی ام ولی خداییش به حرفت اعتقاد ندارم … همین
عزیزم خوب این transfer rate که می گی مال خوده ویندوزه با طراحی خودشون مطمن باش طوری طراحی شده که کارهای پشت پرده رو نشون نمیده
ویروس نمی گیره چیه وقتی اونم زیا د شه ویروس براش میسازن.در ضمن فقط مایکروسافت نیست که سیستم عامل خوب می سازه اپل یکی از بهتریناست این کارا احتیاج به یه پول درست وحسابی داره اگه چنتا از همین برنامه نویسا خودمون با یه بو جه خوی حمایت شن ببین چه سیستم عاملی رو بعد از چند سال درست کنن .مایکروسافت یا در کل آمریکایها مغز متفکر جهان که نیستن اونا هم با یه جمع از برنامه نویسا از چند ملیت متفاوت استفاده می کنن.
عزیزان
ی اطلاعات یه عمر عادی برای سازمانهای امنیتی آمریکا حالا شاید مایکروسافت ندزده ولی مجبوره که برای اونا این کارو انجام بده همین چند و قط پیش لایه ی رو تصویب کردن تا مکالملت شهروندان آمریکای رو گوش کنن چه برسه به اینترنت و فضای سایبر او نا کاملا وبلاگها رو زیر نظر دارن چه برسه به اطلاعات فرهنگی .از کجا میان یه کاری می کنن دهنه هممون می مونه واز از همین اطلاعاته دیگه.
سلام من فرهاد هستم از آلمان .من زیاد نرم افزار نمی دونم ولی تو سخت افزار واردم.
تو اینجا از لینوکس نوع debian زیاد استفاده می شه ولی من تا حالا تو شرکتی ندیدم که کارهای حساس و جدی رو باهاش انجام بدن مثلا شرکت ما که تو کارهای حسابرسی و مالیه از سیستم عامل سرور مایکروسافت استفاده می کنه و وقتی من دلیلشو از دوستام پرسیدم گفتن که مایکروسافت یه سری برنامه داره که همه با هم خوب کار می کنن یعنی از بانک اطلاعاتی داره تا سیستم عامل ولی لینوکس اینطور نیست .
صحبت های فرشاد رو هم در رابطه با fujitsu siemens تایید می کنم از سال ۲ سال پیش تا حالا این شرکت سرورهای primepower مبتنی بر لینوکس رو تعطیل کرده و حالا هم داره سرورهای sparc رو هم جمع می کنه چون شرکت sun به oracle واگذار شده و آینده sparc معلوم نیست . البته فرشاد خان fujitsu siemens هم دیگه بزرگترین در EMEA نیست چون از اول آپریل siemens سهمشو به fujitsu فروخت و fujitsu siemens تبدیل به fujitsu خالی شد و حالا می تونه خارج از EMEAهم محصولاتشو بفروشه البته خارج از EMEA با وجود رقبای آمریکایی بزگترین نیست.
وقتی هم که نطرات دوستان در رابطه با
ی مایکروسافت رو دیدم خندم گرفت چون اینجا کاربر کافیه یه باگ از یه نرم افزار در بیاره تا بتونه با شکایت از شرکت سازنده قرامت بگیره .حالا شرکت های چند ملیتی میان اطلاعاتشون رو که در واقع همه چیزشون هست رو میذارن رو سیستم عامل مایکروسافت اگه فقط ۱ درصد احتمال
ی بدن هیج موقع این کار رو نمی کنن.
شما که تو اروپا هستی دیگه چرا از مایکروسافت که چندین بار تو دادگاه های اروپا محکوم شده دفاع می کنی .
سرور سازها هم که فقط تو اروپا نیستن . IBM بزرگترین شرکت سخت افزاری جهان ( دارم می گم جهان نه EMEA ) از سیستم عامل لینوکس روی سرورهاش پشتیبانی می کنه . البته در رابطه با نامعلوم بودن آینده sun با شما موافقم.
اصلا بحث پرکاربردی یا کمکاربردی نیست…
همین الان خانوادهی یونیکس سیستمعامل عمدهی سرورها هستن!همه چیز که به کاربر خونگی محدود نمیشه!مایکروسافت اگه در زمینهی سرور حرفی برای گفتن داشت از bsd برای hotmail استفاده نمیکرد!
ضمن اینکه گسترذگی حق انتخابهایی که رو لینوکس داریم کارو شدیدا مشکل میکنه
کسی که برای ویندوز ویروس مینویسه،خیالش راحته که اگه یه حفره توی IE پیدا کنه میتونه کامپوترهای زیادیو داغون کنه،ولی تو لینوکس با فایرفاکس،اپرا،کانکرر و…طرفه.
عین همین وضعیت درمورد ms outlook و thunderbird و Kmail و Evolution وجود داره
تازه آخرین باری که برای لینوکس ویروس نوشتن،به ساعت نکشیده کرنل آپدیت شد.این خوبیه تیم بزرگ developerهاست!
هوالعلیم.
یده میشود دقیقا درست است .
۱- سلام
۲- تبریک به علی آقا بابت قالب جدید
۳- حقیر یکی از تسترهای پروژه های مایکروسافت هستم
۴- اینکه اطلاعات توسط مایکروسافت
۵- اما اینکه چگونه این اتفاقات ممکن میشود باید بعرض رسانده شود که اصولا مایکروسافت هر روز توسط ویندوز و باگ ایجاد شده در آن و نیز پروژه ی مخفی گنجانده شده در آن تمامی عملکرد یوزر را تحت کنترل داشته و یک فایل متنی حاوی کدهای غیر قابل فهم معمولی ایجاد نموده و به محض اتصال به اینترنت ابتدا این فایل چند کیلو بایتی را ارسال نموده و بعد شروع به دریافت جدیدترین دستورات که کدهای جایگزین می باشند میکند.
این کدهای ارسالی دوباره توسط مایکروسافت تبدیل شده و دقیقا میتواند یک هارد ۵۰۰ گیگابایتی اطلاعات را در کمتر از ۱۰۰کیلوبایت کدهای ارسالی درآورده و آنجا با تبدیل مجدد آن دقیقا همان اطلاعات را بی کم و کاست استفاده نماید.
اما غالب موارد استفاده مایکروسافت بیشتر حول اشکالات و یا مسائل امنیتی سیستم عامل و احیانا سرقت اطلاعات سیاسی و …..و فروختن آن با شرکتهای ذینفعی که با آن قرارداد بسته است میکند.
مثلا اطلاعات کسی که فیلم خانوادگی داد احیاء نمیشود و اگر هم احیاء ( بر اثر ضرورت ) شود دوباره پس از بازبینی حذف میشوند.
۶- دقیقا تمامی کاربرها و تمامی سیستم عاملها اطلاعات خویش را هم برای مایکرسافت میفرستند و هم موساد و هم سیا( مطابق قرارداد چند سال اخیر شرکت مایکروسافت با ایندو سازمان سیاسی و اطلاعاتی ).
۷- بقیه هم بماند که جای بحثش اینجا نمیباشد.
۸- در ضمن لینوکس و یا سیستم عاملهای متن باز مسلما بهتر و مطمئن تر از ویندوز و امثالهم میباشد. البته نسخه های دبیان مانند پارسیکس خودمان که دارد سیر تکاملی خویش را می پیماید.
عزت مستدام
سلام آقا فرهاد عزیز؛
شرکتهای خصوصی بله اما لازمه بعرضتون برسونم که چند سال پیش مایکروسافت به دولت آلمان پیشنهاد ارسال مجانی ویندوز را داد تا آن کشور سیستم عاملهای خویش را از یونیکس و لینوکس به ویندوز تغییر دهد اما دولت آلمان با دلایل ارائه شده خویش دست رد به سینه مایکروسافت زد.
لازم است بعرضتان برسانم که مایکروسافت اطلاعات را توسط سریال نامبر هارد و سی پی یو یوزر طبقه بندی میکند.
اما چرا در اروپا بیشتر از لینوکس و یونیکس و سیستم عاملهای اپن سورس استفاده میشود دقیقا وجود چنین خطر است و اغلب شرکتهای خصوصی و یوزرهای خانگی ا ویندوز استفاده می کنند.
موفق باشید.
اولن که خدمت فرشاد باید بگم که الان Gammer های زیادی از Ubuntu استفاده میکنند دوست عزیز اون هم به لطف WINE هست که با پیشرفت اون این مشکلات برطرف میشه.
خصوصا شما که آلمان هستی باید اطلاعاتت در مورد لینوکس خیلی فرق کنه . چون کشور آلمان در این مورد در بین کشور های اروپایی واقعا فرهنگ سازی قوی داشته تا جایی که حتی بعضی از مردم عادی هم ترجیه میدن حساب بانکی خودشونو با استفاده از لینوکس باز کنند تا ویندوز.
یدن اطلاعات روی ویندوز و سیاسی کردن ماجرا صحبت کردم هم باید بگم که من متاسفم که لینوکس طرفدارایی مثل شما داره …
( یه جورایی خنده داره … که ۱ سرور با اون مشخصاتی که من دیدم نتوانه ۳۰٫۰۰۰ کاربر و تحمل کنه اون هم روی شبکه داخلی … )
____________________
دوم خدمت فرهاد باید بگم که حرف عجیبی زدی
در مورد شرکت های بزرگ هم خیر دوست عزیز بزرگترین برنامه ها و اپلیکیشن ها الان روی نسخه های مختلف Linux یا Solaris در حال اجرا هستند . حالا چرا بعضی شرکت ها مثل شرکت هایی که شما دیدید روی ویندوز هستند . به اینخاطر که دانش کافی از لینوکس و از ابتدا نداشتند و از اونجایی که کل شبکه اونها روی ویندوز بنا شده و برنامه های اونها هم تحت زبان های مایکروسافتی برای ویندوز نوشته شده و تحت بانک SqlServer کار میکنند هنوز روی ویندوز هستند و هنوز حاظر نشدن این تغییر و مثل شرکت های بزرگ انجام بدن
____________________
و اما در مورد افرادی که در مورد
ضعف ویندوز بخاطر دید کاملا اقتصادی شرکت مایکروسافت هست که باعث شده حتی Seven هم نتوانه روی یک HighEnd PC به اندازه Mac Leopard روی یک Macbook ساده به کاربر Performance بده … چه برسه که بخواهید اونو با لینوکس مقایسه کنید.
شرکت مترو تهران بخاطر ۳۰٫۰۰۰ پرسنل داخلی خودش که روی MS Sharepoint کار میکردند ۲ تا سرور بزرگ اضافه کرده در حالی که ۳۰٫۰۰۰ کاربر رقم بسیار کمی هست
____________________
Ubuntu با وجود اینکه تنها چند سالی هست که به سمت کاربران خانگی اومده خیلی خوب پیشرفت کرده و به نظر من اگر به همین صورت ادامه بده تا چند سال آینده مایکروسافت با مشکل بزرگی روبه رو خواهد شد .
متاسفانه کاربران ویندوزی ایرانی اطلاعاتشون در مورد لینوکس قدیمی هست و هتوز نمیدانند دیگه مشکلی از نظر نرم افزار در لینوکس وجود نداره و کاربران زیادی مدتهاست که ویندوز و کاملا رها کردند . حتی Leopard هم امروز نیاز های زیادی و برطرف کرده چه برسه به لینوکس
البته دلیل اصلی اینکه کاربران ما هنوز در ویندوز بافی مانده اند و حتی به فکر تست لینوکس نیستند اینه که ما ویندوز و با ۱٫۵۰۰ تومان تهیه میکنیم . معلومه که شکایتی هم ازش نباید داشته باشیم.
____________________
یدن اطلاعات و اسراعیل نکنید . بسیاری از توسعه دهندگان OpenSource اسرائیلی هستند
همان ایرانی که ویستا و استفاده میکنه و شکایتی از مشکلات اون نداره اگر به اندازه هزینه یک LCD بابت اون هزینه میکرد ساکت نمیموند
لطفا در مورد ویندوز هم بحث بچگانه در مورد
ویندوز انقدر مشکل داره که نیازی به بهانه سازی برای اون نباشه . من با ۸ گیگ رم ddr3 و ۲ cpu q6600 نتوانستم در ویندوز ویستا یک عکس ۲۵ MB و ویرایش کنم و Crash میشد مدام
در حالی که Leopard روی یک Macbook فکسنی عین آب خوردن این کارو انجام داد برام
در هر دو OS هم از PhotoshopCS4 استفاده کردم
با سلام به همه دوستان
ه یا نه باید بگم که هر برنامه نویس و شرکتی براش خیلی مهمه که اطلاعات خاصی از کاربر هاش داشته باشه شاید این اطلاعات از نظر شما اصلا اهمیت نداشته باشن ولی برا اون شرکت به خاطر برنامه ریزی های بعدی خیلی مهمن حالا این که شرکت Microsoft این اطلاعات رو یواشکی بر داره یا نه به خودش مربوطه ولی مطمئننا هیچ شرکتی اعتبار و اهمیتی رو که سالها جمع آوری کرده به خاطر اینکه اطلاعات بی اهمیتی را بدزده از دست نمیده .
یده بشه ولی از کار کردن با اون لذت ببره و یا یه نفر بخواد سیستمی امن و محکم و جدید داشته باشه که هیچکسی نتونه بهش نفوز کنه ولی نمی خواد با سیستمش بازی های جدیدو انجام بده (و یا حتی اون با سیستمش به کامپیوتر بقیه نفوذ کنه ، خیلی از هکر ها با سیستم های لینوکس به ویندوز نفوذ می کنن) .
واقعا جالب بووووووووووود
خیلی خیلی جالب بود وقتی من وارد این سایت شدم و روی این خبر کلیک کردم فکر نمی کردم بشینم و یکی یکی و دقیق همه نظر هایی که کاربر ها در مورد این خبر دادن و بحث های اونا رو بخونم اونم این همه ولی مثل یه فیلم سینمایی که آدم میخ کوب میشه و تا آخر فیلمو نگاه میکنه ببینه آخرش چی میشه منم نشستم و یکی یکی همه نظر ها رو با دقت خوندم .
حالا منم نظرمو میگم با اجازتون
من یه جوان ایرانیم که خارج از کشور هم نیستم و تا حالا هم نرفتم و از نزدیک ندیدم اونطرف رو ( حتی افغانستان) ولی خبر ها و چیزای زیادی خوندمو دیدم و شنیدم .
من کارشناسی نرم افزار کامپیوتر دارم و در محلی کار میکنم که من به تنهایی باید حدود ۳۰۰ دستگاه رایانه رو پشتیبانی کنم . در ضمن قبل از اینه بیام اینجا به مدت سه ماه تو یه شرکت نرم افزاری به عنوان برنامه نویس برای سیستم های حسابداری مشغول کار بودم که به دلیل حقوق کم و کار سخت برنامه نویسی از اونجا اومدم بیرون . اینا رو گفتم تا بدونین که به شدت با ویندوز و اینطور چیزا سر و کار دارم و با برنامه نویسی هم به خوبی آشنام .
اول در مورد اینکه ویندوز اطلاعاتی از سیستم می
در مورد لینوکس باید بگم من سال ۸۱ با اون آشنا شدم و با ردهت ۹ کارم رو با لینوکس آغاز کردم و بعد از اون با آبانتو کار کردم . از نظر من استفاده از این سیستم ها چه از نظر امنیت و چه از نظر قیمت خیلی خوبه ولی چیزی که از همه مهمتره نظر و راحتی کاربر هستش که بدون شک سیستم عامل ویندوز با همه مشکلات و عیب ها و شایعات و …. از بقیه سیستم عامل های دیگر خیلی جلو تره و فکر میکنم بعد از اونم سیستم اپل مکینتاش باشه . لینوکس هنوز یه مقدار برای کاربر ها سخت تره و کار کردن باهاش برای اونهایی که تا الان با ویندوز کار میکردن خیلی سخت تر و بعد از چند روز دوباره به همون سیستم قبلی ویندوز خودشون بر می گردن و حاضر نیستن ویندوزشونو دیگه با هیچ سیستم دیگه ای عوض کنن مخصوصا تو ایران ما که پیدا کردن ویندوز فقط با ۵۰۰ تومان و یا حتی مجانی امکان داره .
——————————————————————————————————
آخر قصه
به همه دوستان خودم توصیه میکنم بیخودی با هم دیگه گلاویز نشن و هی بهم نپرین که این بهتره یا اون بهتره – استفاده از سیستم عامل روی سیستم هر نفر کاملا یه عقیده شخصیه ، شاید یه نفر دلش بخواد همه اطلاعاتش به فرض شما
ولی گفتن اینکه هر کدوم از اونها چه قابلیت ها و ویژگی هایی دارن خیلی خوبه و اینطوری بقیه رو به سمت اون جذب کنین .
شرمنده سرتون رو درد آوردم
وسلام
سلام
فکر نکنم که fujitsu siemens سرورهای بر مبنای لینوکس و یونیکس رو جمع کرده باشه چون از طرف دیوان محاسبات کشور یه گروه به سبیت ۲۰۰۹ فرستاده شد که من هم همراهشون بودم و در اون نمایشگاه هم fujitsu siemens سرورهای یونیکس و لینوکس زیادی برای غرفش آورده بود . شاید عکس زیر هم جالب باشه . تو عکس مدیر اجرایی کمپانی ردهت رو می بینید که یکی از اصلی ترین توسعه دهندگان لینوکسه به همراه یکی از سرورهای fujitsu siemens .
http://i44.tinypic.com/14347q0.jpg
کار خوبی میکنه!
حق داره!
پس ما ایرانی ها چی توان خریدشو که نداشتیم حالا کپیشم ندارم یه خورده به فکر ما باشید
حتما با اینکار باید بریم سر خیابون بستنی بخوریم!!!!